Tampada
Erasmus+, Strateška partnerstva v IO
Trajanje: 1. 10. 2018–31. 3. 2021
Partnerji: Derbyshire County Council Adult Community Education Service (ZK), Ellenic Society For The Promotion Of Research And Development Methodologies Astiki Etairia PROMEA (Grčija), Stiftelsen Kursverksamheten Vid U-Auniversitet (Švedska), AZM-LU, Lifelong Learning Platform (Belgija)
Eden izmed ključnih izzivov izobraževanja odraslih v EU je trajno spremljanje učnega napredka odraslih z manj priložnosti. Njihovo obstoječe obvladovanje osnovnih veščin in kompetenc ni formalno ovrednoteno, kar jim onemogoča napredovanje. Institucije za izobraževanje odraslih pa imajo težave s povezovanjem neformalnega izobraževanja s formalnim izobraževanjem in zaposlitvenimi možnostmi.
V TAMPADI bomo razvili pripomočke za merjenje napredka učečih se, ki bo zajemal vsa področja življenje in se prav tako ne bo omejeval samo na določena obdobja. Ker je do oseb z manj priložnostmi težko najti pot, saj navadno živijo precej izolirano, projekt načrtuje razvoj rešitev za premagovanje te prepreke, ki vključuje rabo IKT in spletnih rešitev ter povezovanje skupnosti z organizacijami posrednicami.